Η  τέχνη,  ως  ζωτική  εκδήλωση  της ανθρώπινης  ψυχής,  δεν  θα  μπορούσε παρά να παίζει κυρίαρχο ρόλο στη δόμηση των ανθρωποκεντρικών παιδαγωγικών προγραμμάτων που υιοθετούμε και στην πραγματικότητα του σχολείου μας.

Εικαστικά

Ήδη, από την προσχολική αγωγή, στο πλαίσιο της πρακτικής του Reggio Emilia, το Atelier και ο ειδικευμένος δάσκαλος εικαστικών, ο atelierista, βρίσκονται στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στο Atelier τα παιδιά διευρύνουν τις αισθήσεις και τη φαντασία τους, χρησιμοποιώντας τα χέρια και το μυαλό τους, για να εκφραστούν και  να δημιουργήσουν «ομορφιά».  Κάθε είδους χρώματα και πρωτότυπα υλικά, εναλλάσσονται καθημερινά στον χώρο δίνοντας ερεθίσματα για μοναδικές κατασκευές και  έργα τέχνης.

Η εικαστική ευαισθησία των παιδιών συνεχίζει να καλλιεργείται με ιδιαίτερη προσοχή σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, με τη βιωματική προσέγγιση των  μεγάλων έργων και των δημιουργών τους και, βέβαια, με την άσκηση των ίδιων των παιδιών στους παραδοσιακούς και σύγχρονους τρόπους εικαστικής έκφρασης, που εξελίσσονται μαζί με τις νέες τεχνολογίες.

Θέατρο

Επίσης, από την προσχολική αγωγή, στον Πλάτωνα καλλιεργούμε με συνέπεια τη θεατρική παιδεία, αντιλαμβανόμενοι το θέατρο με το αρχαιοελληνικό του νόημα, ως τρόπο «ίασης» της σκέψης και των συναισθημάτων.

Η θεατρική αγωγή μένει στο βασικό πρόγραμμα μέχρι και την Δ’ Δημοτικού, ενώ οι μαθητές μας όλων των τάξεων έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν και να διακρίνονται σε σημαντικές παραστάσεις έργων, από όλο το φάσμα του ελληνικού  και διεθνούς ρεπερτορίου.

Μέσα από την επαφή με το θέατρο, τα παιδιά διερευνούν την ανθρώπινη ψυχολογία και συμπεριφορά, γνωρίζουν τον εαυτό τους, εξοικειώνονται με την πειθαρχία μιας απαιτητικής προετοιμασίας και συνηθίζουν να πετυχαίνουν τη μέγιστη απόδοση τη στιγμή που χρειάζεται.

Μουσική

Ως μια παγκόσμια, διασυμπαντική γλώσσα, η μουσική εντάσσεται από την προσχολική αγωγή στην εμπειρία των παιδιών μας, για να τα βοηθήσει να αναπτυχθούν, να εκφραστούν, να επικοινωνήσουν και να κάνουν βίωμα την αρμονία και τη συνεργασία μεταξύ τους.

Με τα πιο σύγχρονα συστήματα μουσικής προπαίδειας και αργότερα μουσικής εκπαίδευσης, τα παιδιά μαθαίνουν πρώτα να αγαπούν τη μουσική, να ακούν «δημιουργικά» και να εμπιστεύονται τα δικά τους μουσικά όργανα: τη φωνή και το σώμα τους. Εάν το επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν σε μουσικά όργανα της επιλογής τουςΗ Χορωδία του σχολείου μας έχει  στο ενεργητικό της αξιόλογες μουσικές παραστάσεις και αφιερώματα σε σύγχρονους Έλληνες συνθέτες, οι οποίοι τιμούν τα παιδιά με την εμπιστοσύνη και την παρουσία τους εδώ.