ΣτόχοιΣτην Προσχολική Αγωγή σε δύο ηλικιακά επίπεδα, Προνήπιο και Νηπιαγωγείο, τα νήπια εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για ένα δυναμικό ξεκίνημα στη διαδικασία οικοδόμησης της γνώσης, των δεξιοτήτων και των συμπεριφορών.

  • Αποκτούν γνώσεις που βασίζονται στη συμμετοχική δραστηριότητα και την εμπειρία
  • Παρακινούνται να ερευνούν, να ανακαλύπτουν και να δημιουργούν
  • Αναπτύσσουν τις δεξιότητες τους, επικοινωνιακές, νοητικές, αισθητικές, ψυχοκινητικές μέσα από σχέδια εργασίας.
  • Καλλιεργούν την κοινωνική, περιβαλλοντική και ηθική τους ευαισθησία.
  • Ενισχύουν την αυτοπεποίθηση τους και ενθαρρύνονται να παίρνουν πρωτοβουλίες.
  • Προσεγγίζουν απλές μορφές τέχνης.
  • Νιώθουν ασφάλεια και χαρά.
  • Προετοιμάζονται για τη συνέχεια του προγράμματος των Πρώτων Χρόνων και την εισαγωγή τους στο Δημοτικό σχολείο.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Στέκεται στο ένα πόδι μέχρι 10 δευτερόλεπτα.
Ανεβαίνει και κατεβαίνει σκάλες χωρίς υποστήριξη.
Κλωτσά την μπάλα προς τα εμπρός.
Ρίχνει την μπάλα πάνω από το κεφάλι.
Πιάνει μια μπάλα που αναπηδά τις περισσότερες φορές.
Κινείται προς τα εμπρός και προς τα πίσω με ευκινησία.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ
Συζητά χρησιμοποιώντας σωστά επιχειρήματα.
Έχει κατακτήσει βασικούς κανόνες γραμματικής.
Απομνημονεύει και αφηγείται εύκολα κείμενα.
Δίνει εξηγήσεις για τις ενέργειές του, αιτιολογεί τις απόψεις και τις πράξεις του.
Επιχειρηματολογεί, διαπραγματεύεται για να πείσει τους άλλους για τις επιλογές του.

ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Κατονομάζει τα χρώματα.
Κατανοεί την έννοια της μέτρησης και μπορεί να ξέρει αρκετούς αριθμούς.
Αρχίζει να έχει μια σαφέστερη αίσθηση του χρόνου.
Κατανοεί ότι οι λέξεις χωρίζονται σε μικρότερα τμήματα (συλλαβές), μετρώντας τον αριθμό των συλλαβών σε κάθε λέξη.
Αναγνωρίζει κάποια γράμματα του αλφάβητου.
Μετράει ανάποδα τους αριθμούς.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚEΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Συνεργάζεται αποτελεσματικά στην ομάδα.
Μοιράζεται και ακούει απόψεις συμμαθητών.
Εκφράζει με θάρρος τις απόψεις του.
Συμμετέχει στις δραστηριότητες της τάξης.
Ενδιαφέρεται για καινούριες εμπειρίες.
Ακολουθεί τους κανόνες της τάξης και προτείνει δικούς του.
Δείχνει σεβασμό προς τους μεγάλους.
Είναι σε θέση να διακρίνει τη φαντασία από την πραγματικότητα

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Νηπίου

 

Εβδομαδιαίες δραστηριότητες

Τα παιδιά παρακολουθούν μέσα στο βασικό τους πρόγραμμα (8:30-14:30)
2 ώρες Μουσική – Μουσικοκινητική αγωγή
2 ώρες Ψυχοκινητική Αγωγή
1 ώρα Κολύμβηση
3 ώρες Αγγλικά (Ελληνόφωνο Νηπιαγωγείο)
15 ώρες Αγγλικά (Αγγλόφωνο Νηπιαγωγείο)
15 ώρες Γαλλικά (Γαλλόφωνο Νηπιαγωγείο)
15 ώρες Γερμανικά (Γερμανόφωνο Νηπιαγωγείο)

Δυνατότητα επιλογής Δίγλωσσου τμήματος

Εστιασμένοι σταθερά στη βιωματική προσέγγιση της μάθησης, πρωτοπορήσαμε και στον τομέα της γλωσσομάθειας, προσφέροντας αρχικά ένα Δίγλωσσο Πρόγραμμα ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΑΓΓΛΙΚΑ και από το νέο σχολικό έτος, δύο νέα Δίγλωσσα Προγράμματα ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΓΑΛΛΙΚΑ και ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.

Τα παιδιά στο δίγλωσσο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου διδάσκονται την αγγλική, γαλλική ή γερμανική γλώσσα ισάρριθμες ώρες με την ελληνική από αγγλόφωνη, γαλλόφωνη ή γερμανόφωνη εκπαιδευτικό παιδαγωγικού τμήματος. Έρχονται σε επαφή με το διερευνητικό πρόγραμμα του Σχολείου – PYP Programme of Inquiry (Εργασίες – Παρουσιάσεις – Βιβλιοθήκη) και στα αγγλικά, γαλλικά ή γερμανικά τη στιγμή που τα αντίστοιχα ελληνόφωνα τμήματα το ολοκληρώνουν στη μητρική τους γλώσσα. Για την κατάρτιση του προγράμματος το Σχολείο μας βασίστηκε στις έρευνες, που έχουν γίνει διεθνώς για τη δίγλωσση εκπαίδευση.

Παρακολουθώ το Bilingual School σημαίνει:

  • Κάνω 3 ώρες Αγγλικών, Γαλλικών ή Γερμανικών κάθε μέρα με Αγγλόφωνη, Γαλλόφωνη ή Γερμανόφωνη δασκάλα, αντίστοιχα.
  • Μαθαίνω τα Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά μέσω παιχνιδιών και εργασιών σαν να ήταν η μητρική μου γλώσσα!
  • Ολοκληρώνω και το υποχρεωτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας στα ελληνικά!
  • Δεν κάνω πάρα πάνω ώρες μάθημα. Το πρόγραμμά μου είναι 8:30 με 14:30!