ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Η εκπαίδευση δεν αρχίζει ούτε τελειώνει μέσα στη σχολική τάξη. Σε κάθε περίσταση της ζωής κρύβεται και μια ευκαιρία για μάθηση. Συμπληρωματικά, λοιπόν, στο πλαίσιο του σχολείου τα παιδιά ενθαρρύνονται  να συμμετάσχουν στις δράσεις της κοινωνικής προσφοράς. Ο τομέας αυτός περιλαμβάνει μία σειρά από δραστηριότητες που στόχο έχουν να κάνουν κάθε παιδί ενεργό πολίτη, που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο του και για την κοινότητα μέσα στην οποία ζει.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

  •  ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-MYP1: Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ
  •  Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-MYP2: Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ
  •  Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ –MYP3: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ
  • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ –MYP4: Η ΚΟΙΝΟTΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΩ
  •  Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ –MYP5: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ

 

Ξεκινώντας από δραστηριότητες που είναι εστιασμένες στο οικείο και φιλικό περιβάλλον της τάξης, προχωράμε σε δράσεις που αφορούν σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα, την ευρύτερη κοινωνία και τέλος τον κόσμο ολόκληρο. Έτσι σταδιακά τα παιδιά ωριμάζουν, αποκτούν ενσυναίσθηση, μαθαίνουν να νοιάζονται, αλλά και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που διευκολύνουν τη μεταξύ μας συμβίωση.

 

SAAgr1ΔΡΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ  ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

Με την κατάλληλη καθοδήγηση κάθε μαθητής μπορεί:

  • να συνειδητοποιήσει καλύτερα τα δυνατά στοιχεία του χαρακτήρα του και να τα αναπτύξει ανάλογα με την ηλικία του
  • να ανταποκρίνεται θετικά σε προκλήσεις που τον βοηθούν να αναπτύξει νέες δεξιότητες
  • να σχεδιάζει o ίδιος, να συζητά, να αξιολογεί και να συμμετέχει σε δράσεις
  • να συνεργάζεται αρμονικά με τους άλλους
  • να αντιλαμβάνεται τα παγκόσμια προβλήματα μέσω της συμμετοχής του σε παγκόσμιες δράσεις, μέσω της πολυγλωσσίας και της κατανόησης άλλων πολιτισμών
  • να καταλαβαίνει τις ηθικές διαστάσεις των ενεργειών του

 

Θέλουμε παιδιά που να :

  • συναισθάνονται τα προβλήματα των άλλων
  • να προβαίνουν σταδιακά σε μικρές βελτιώσεις της συμπεριφοράς τους
  • να αναλαμβάνουν μεγαλύτερα και πιο σημαντικά σχέδια δράσης
  • να αυτενεργούν
  • να συνεργάζονται
  • να κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση της ζωής όλων
  • να απευθύνονται στις Αρχές και σε ανθρώπους με επιρροή για την επίλυση ζητημάτων

SAAgr2

Source: MYP: From principles into practice 2016